fredag 23 augusti 2013

Traskronor...

gånger tre,


en svart
SÅLD


en vit
såld

och en turkos.

pris 150:-
(ev. frakt tillkommer)
Såld

Jag tillverkar på beställning
 och då kan du själv bestämma vilken färg du vill ha på ringen.
Trasor och band väljer jag till så att det blir en vacker och harmonisk traskrona.

Jag har inga bestämda mått på kronorna,
det blir som det blir...så att det blir snyggt och att proportionerna blir bra.
Dessa kronor har en diameter på 17-19cm
och längden varierar från 56-64 cm, cirka.
Om du vill beställa en kan du själv bestämma mått!
Skulle måttet avvika mycket, mindre eller större,
 påverkar det också priset något.

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilka fina traskronor! Har en traskrona som en god vän gjort till mig, den är jag verkligen glad för!

    Tack för titten hos mig

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  2. Wow! Dessa var underbara, vilka mått har de? Vilka fantastiska saker du gör, jätteimponerad! Så fint att ha hittat hit :)
    Ha en underbar onsdag <3 Jennie

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack själv rara du! Så bra att du har lagt till måtten :) Visst är gult härligt!

    Ha en underbar lördag fina <3 Jennie

    SvaraRadera